Belum seminggu Julia Perez meninggal dunia pada Sabtu yang lalu, namun banyak pula muncul isu-isu yang tak sedap yang menghebohkan dunia Tanah Air di Indonesia. Berbagai berita kurang menyenangkan mula beredar ketika keluarga Jupe yang masih berduka.

Baru-baru ini netizen dihebohkan oleh kemunculan seorang wanita yang disebut-sebut sebagai penampakan Julia Perez. Kelibat wanita tersebut terlihat ditengah kerumunan media yang tengah menemuramah Dewi Persik.

Netizen kemudian memberi fokus oleh penampakan wajah yang terakam di kamera. Wajah wanita tersebut terlihat putih pucat dengan kepala yang agak tertunduk sambil memandang ke arah bawah.

🙏

A post shared by dewiperssikreal depelovers (@realdepelovers) on

Gambar yang khabarnya memperlihatkan penampakan Julia Perez itu terus beredar luas di media sosial. Jadi benarkah itu penampakan Jupe, atau hanya berita palsu?

Ada yang menilai jika penampakan wanita tersebut memang mirip dengan Julia Perez. Tapi sebenarnya jika dilihat betul-betul wanita itu sedang melihat ke arah telefonnya. Tapi seorang netizen telah merungkai sebenarnya penampakan Julia Perez itu adalah wanita biasa. Wanita tersebut merupakan seorang wartawan dari salah satu media online di Jakarta yang turut sama menemuramah Dewi Persik.

Sumber