Games

Infinix Malaysia Menganjurkan ‘Beyond Limits Championship’ Dalam talian

Infinix Malaysia teruja untuk mengumumkan bahawa mereka akan menganjurkan sebuah Kejohanan Beyond Limits dalam talian dari 20 Jun hingga 25 Jun, 2023. Ini dilakukan dalam sambutan pelancaran Infinix NOTE 30 Series. Infinix meningkatkan lagi misi mereka dalam memperkasa pemain muda di seluruh Malaysia dengan menyediakan platform ke dalam dunia permainan melalui
kejohanan yang akan datang ini.

Kejohanan Beyond Limits ialah kejohanan dalam talian yang berkisarkan salah satu pertandingan permainan yang paling digemari di Malaysia, Mobile Legends: Bang Bang (MLBB). Kejohanan ini mempersembahkan peluang luar biasa untuk pemain muda yang bercita-cita tinggi di seluruh Malaysia untuk memulakan cabaran dan meningkatkan kemahiran permainan mereka ke tahap yang tidak pernah berlaku sebelum ini.

Untuk pemain muda menyertai kejohanan ini, apa yang mereka perlu lakukan ialah mengikuti beberapa perkara mudah langkah-langkah.

  • Langkah 1: Komen ‘We are ready’ dan tag rakan sepasukan anda pada siaran kejohanan di laman Facebook Infinix .
  • Langkah 2: Ikuti halaman Instagram dan Facebook rasmi Infinix.
  • Langkah 3: Kongsi siaran dengan hashtag #GamingBeyondLimits untuk mengesahkan penyertaan anda.

32 Pasukan akan dipilih secara rawak untuk menyertai pertandingan selama 6 hari ini.

Kejohanan ini menawarkan pelbagai hadiah eksklusif untuk pasukan yang menang, termasuk hadiah utama Hadiah wang tunai RM1,200 bersama lima (5) unit NOTE 30 PRO dengan customised gift boxes, kedua hadiah RM1,000, dan hadiah ketiga RM800.

Jika pasukan yang menang mewakili kelab esport sekolah mereka, mereka akan menerima hadiah wang tunai tambahan RM999. Semua yang telah mengikuti tiga langkah di atas akan berpeluang memenangi 500 unit MLBB diamonds kerana 1-2 peserta dipilih secara rawak setiap hari semasa peringkat pengambilan.

Kepada semua pemain muda yang berminat untuk menyertai kejohanan ini, sila ambil perhatian bahawa peringkat pengambilan akan bermula dari 6 Jun hingga 18 Jun, 2023. Kejohanan Beyond Limits Championship yang dinanti-nantikan dijadualkan bermula pada 20 Jun hingga 25 Jun, 2023. Pastikan anda menandai kalendar anda dan bersedia untuk pengalaman permainan yang menarik.

Untuk maklumat lanjut tentang kejohanan Kejohanan Beyond Limits, lihat Infinix Malaysia halaman Facebook rasmi , halaman Instagram dan saluran TikTok .

Tags