Telefon, Telefon Pintar

Ini Alasan Kenapa vivo X90 Pro Sesuai Dijadikan Hadiah Istimewa Untuk Hari Bapa

KUALA LUMPUR, 16 Jun 2023vivo Malaysia teruja untuk mempersembahkan promosi eksklusif Hari Bapa mereka, khusus untuk menunjukkan penghargaan kepada bapa yang tercinta. Masih tidak tahu apa yang perlu diberikan untuk bapa anda pada Hari Bapa yang akan datang, lihat vivo X90 Pro di mana-mana kedai vivo berhampiran anda dan ketahui promosi eksklusif mereka, hanya untuk Sambutan Hari Bapa ini!

Pengenalan ringkas vivo X90 Pro, ia dilengkapi dengan kamera utama ZEISS 1-inci yang sesuai untuk semua bapa hebat di luar sana. Bukan itu sahaja, vivo X90 Pro dilengkapi dengan storan pantas dan besar iaitu 12+256GB yang dijadikan sebagai telefon pintar yang sempurna untuk warga emas.

Lebih-lebih lagi, bercakap tentang orang tua, vivo X90 Pro dibuat dengan Pelarasan Kecerahan Anti-Keletihan dan Skrin Perlindungan Mata Ultra Visi yang mana vivo Malaysia mampu meyakinkan bahawa telefon pintar ini bukan sahaja sempurna tetapi juga sesuai untuk bapa anda!

Tambahan pula, kami percaya bahawa setiap bapa Malaysia adalah sama, berharap untuk mendapatkan telefon pintar yang pantas dicas dan boleh bertahan sepanjang hari dan itulah sebabnya vivo X90 Pro dibuat dengan FlashCharge 120W dan bateri besar 4870mAh yang cukup untuk menghiburkan semua kami. ayah sepanjang hari.

Vivo X90 Pro Legendary Black juga sangat bergaya dan kelihatan premium kerana reka bentuk seperti kulit. Ayah anda pasti akan jatuh cinta dengan telefon pintar ini, yang bukan sahaja praktikal, mudah digunakan tetapi juga bergaya.

Anda kini boleh membeli vivo X90 Pro berharga RM4,999 dan nikmati Joyoung Air Fryer secara PERCUMA!

Promosi ini hanya tersedia dari 1 Jun – 30 Jun 2023, jadi apa tunggu lagi? Dapatkan sekarang!

Untuk maklumat lanjut, lawati Halaman Facebook rasmi vivo Malaysia untuk mengetahui lebih lanjut.