Peranti, Smart Home, Tablet

Xiaomi Memperkenalkan Kunci Pintu Pintar Automatik Sepenuhnya

Xiaomi memperkenalkan kunci mewah dan automatik sepenuhnya, Pintu Pintar Automatik Xiaomi, di Malaysia. Menampilkan pelbagai ciri perlindungan keselamatan untuk memastikan keluarga anda selamat dengan reka bentuk minimalis dan fillet, pintu pintar menjadikan pembukaan dan penutupan pintu ke rumah anda lebih mudah, lebih mudah dan lebih pantas.

Kunci Pintu Pintar Automatik Xiaomi direka dengan bahan aloi berkekuatan tinggi yang menyediakan binaan paling kukuh dan mempunyai penunjuk lampu LED yang mengunci dan membuka kunci pintu secara automatik dengan selamat dan segera dengan pelbagai pilihan, termasuk pengesahan cap jari, kod PIN, NFC2 dan kawalan suara melalui apl Home Apple dan Siri untuk mengunci dan membuka kunci.

Untuk keselamatan tambahan, Kunci Pintu Pintar Automatik Xiaomi menampilkan kod PIN 20 digit yang dirombak untuk mengelakkan pengintipan, kata laluan sementara sekali dan kata laluan sementara berkala untuk pelawat seperti  pembersih atau pengasuh. Xiaomi juga telah menambah lapisan keselamatan tambahan dengan 10 ciri perlindungan keselamatan termasuk 5 penggera kerosakan utama, buka kunci dwi penderia dan dilengkapi dengan satu sentuhan, antara lain, untuk melindungi rumah anda dengan teliti.

Selain itu, aplikasi Xiaomi Home membolehkan pemilik rumah memantau keselamatan rumah mereka dengan memerhatikan paparan status kunci pintu, menambah dan memadam pengguna atau menukar status kebenaran dengan pengurusan Pengguna, atau menyemak sejarah buka kunci pada bila-bila masa.

Membenarkan generasi baharu teknologi pintar, Pintu Pintar Automatik Xiaomi berharga RM1,899 dan boleh dibeli di kedai Xiaomi Sah dan peruncit rasmi lain di Malaysia, serta di Lazada dan Shopee.

wSetiap pembelian Pintu Pintar Automatik Xiaomi disertakan dengan pemasangan percuma. Selain itu, terdapat juga tawaran istimewa early bird*, di mana setiap pembeli yang membeli sebelum 15 Julai akan menerima Xiaomi Outdoor Camera AW200 percuma (bernilai RM 149) dan Xiaomi Smart Hub 2 (bernilai RM 199), sementara stok masih ada.

Untuk maklumat lanjut tentang produk baharu, sila ikuti Facebook Xiaomi Malaysia.

Tags