Gadget, Peranti, Wearables

HUAWEI Perkenalkan Wajah Baharu HUAWEI Band 8 Bersama Tawaran Harga Istimewa

Huawei mengumumkan wajah baharu HUAWEI Band 8, menampilkan Tali Nylon Jingga yang menarik – untuk sentuhan yang bertenaga kepada jalur pintar yang popular. Keluaran menarik ini juga akan membawakan bersama tawaran istimewa melalui Laman Web Rasmi Huawei dan Kedai Rasmi HUAWEI di Shopee.

Bermula dari 30 Jun 2023, HUAWEI Band 8 dengan Tali Nylon Jingga akan tersedia untuk pembelian pada harga tiada tandingan di bawah RM200 secara eksklusif di Laman Web Rasmi Huawei. Tetapi bukan itu sahaja – untuk menawarkan nilai yang lebih besar kepada pelanggan mereka, Huawei turut memberikan tambahan Baucar RM10 melalui Kedai Rasmi HUAWEI di Shopee bermula dari 22 Jun 2023 secara khusus untuk Tali Nilon Jingga Band 8, membolehkan anda mendapatkan aksesori bergaya ini untuk lebih banyak lagi harga yang luar biasa.

HUAWEI Band 8 mempunyai reka bentuk yang langsing, ringan dan bergaya yang melengkapkan cara hidup anda dengan sempurna. Skrin besar berwarna-warni AMOLED 1.47 inci yang anggun memberikan pengalaman visual yang menawan, manakala rangkaian luas 100 mod senaman memastikan anda boleh kekal cergas dan aktif dalam gaya.

Dengan keupayaan pemantauan kesihatan profesional dan hayat bateri yang mengagumkan sehingga 14 hari, HUAWEI Band 8 ialah teman yang sempurna untuk gaya hidup aktif anda. Kini, dengan tambahan Tali Nylon Jingga, anda boleh mempamerkan gaya unik ana. Sama ada anda pergi ke gim, berlari atau bersosial, HUAWEI Band 8 dengan Tali Nylon Jingga menambah sentuhan bertenaga pada pergelangan tangan anda dan melengkapkan sebarang pakaian.

Untuk maklumat lanjut atau kemas kini terkini tentang HUAWEI Band 8, sila lawati Laman Web Rasmi HUAWEI, Halaman Facebook Rasmi HUAWEI atau Instagram.

Tags