Berita, Bisnis, Peranti, Telefon

SWITCH MALAYSIA Melancarkan Kedai APPLE PREMIUM PARTNER Pertama Di Malaysia

Switch, jenama CG Computers Sdn. Bhd., dengan sukacitanya melancarkan kedai Apple Premium Partner (APP) pertama mereka di Sunway Pyramid Mall. Terletak di salah satu pusat membeli-belah paling ikonik di Malaysia, konsep runcit baharu ini bertujuan untuk meningkatkan pengalaman membeli-belah pelanggan sambil kekal teguh kepada nilai teras Switch iaitu DO GOOD, BE GOOD, dan MAKE GOOD.

Stor Switch Apple Premium Partner menawarkan pelbagai produk Apple seperti iPhone, iPad, Apple Watch, Mac dan aksesori termasuk Apple Pencil, AirPods dan AirTag. Stor ini juga akan disokong oleh kakitangan terlatih Apple yang berpengetahuan tinggi untuk meningkatkan pengalaman membeli-belah anda di stor Switch Apple Premium Partner.

Cik Khaw Ling Chia, Pengurus Besar CG Computers Sdn. Bhd., berkata, “Pencapaian ini menandakan detik yang sangat penting kerana kami mempunyai rasa bangga yang mendalam terhadap komitmen yang tidak berbelah bahagi untuk meningkatkan kehidupan orang ramai dengan membawa teknologi kepada masyarakat umum. Melalui misi ini, kami telah menubuhkan lebih daripada 70 cawangan di seluruh Malaysia, untuk berkhidmat dan memenuhi keperluan pelanggan Apple di seluruh negara.”

Bagi meraikan pembukaan bersejarah ini, Switch akan menawarkan promosi istimewa secara eksklusif di stor Apple Premium Partner Sunway Pyramid mulai sekarang sehingga 30 Julai, 2023. Promosi ini termasuk:

  • Jimat RM988 pada iPhone 14 Pro & iPhone 14 Pro Max
  • Jimat RM628 pada iPhone 13, 14 & 14 Plus
  • Jimat RM1000 pada iPhone 12 dan RM350 pada iPhone 11
  • Jimat RM888 di MacBook Air M1, sehingga RM4,000 untuk MacBook Pro terpilih
  • Jimat sehingga RM450 pada iPad terpilih
  • Jimat sehingga RM200 pada Apple Watch terpilih
  • Jimat RM200 dan dapatkan Beats Flex pada harga RM99
  • Jimat sehingga RM250 pada aksesori iPad terpilih

Berikutan pembukaan besar-besaran di Sunway Pyramid, Switch juga teruja untuk meluaskan jangkauan mereka dan membawa pengalaman kedai APP ke Malaysia Timur, kepada penduduk Kota Kinabalu. Kedai Rakan Premium Apple kedua akan dibuka di Imago Mall, Kota Kinabalu pada 5 Ogos 2023.

“Kian Switch memulakan lembaran baharu ini, kami berharap dapat mengembangkan dan membuka lebih banyak kedai Apple Premium Partner di pelbagai lokasi di Malaysia untuk memberi perkhidmatan yang lebih baik kepada pelanggan kami,” kata Cik Chia.

Untuk maklumat lanjut dan info terkini mengenai Switch, layari Laman Web Rasmi Switch atau ikuti mereka di Facebook dan Instagram.