TV

PRISM+ Buka Cawangan Pertama di Pusat Membeli-belah Terbesar di Pulau Pinang

Pulau Pinang, 12 September 2023 – Jenama elektronik pengguna, PRISM+, teruja untuk mengumumkan pelancaran cawangan sulung mereka di utara Semenanjung Malaysia. Cawangan baharu itu, yang juga bakal menjadi cawangan kedua terbesar bagi PRISM+ di Malaysia, akan terletak secara strategik di tingkat dua Queensbay Mall, Pulau Pinang, dengan keluasan 1076 kaki persegi merentasi unit 2F-11 dan 2F-12.

Dengan pertumbuhan yang luar biasa pada tahun 2022, iaitu dengan lonjakan pendapatan yang luar biasa sebanyak 45% tahun ke tahun (YOY), PRISM+ bersedia untuk memperluaskan jejak dan menempah nama secara fizikal di Pulau Pinang pula.

Langkah yang berpandangan ke hadapan ini sejajar dengan strategi pertumbuhan jenama PRISM+. Berikutan pengenalan Google TV 4K QLED mampu miliknya baru-baru ini dan pembukaan dua cawangan lain di Lembah Klang serta di Johor, PRISM+ bersedia untuk melangkah ke arena perkakas rumah pintar di Malaysia pada akhir tahun ini.

Eric Kam, Pengarah Negara bagi PRISM+ Malaysia, berkata, “Dengan trajektori ke arah perkakas rumah pintar dan peningkatan trafik pejalan kaki selepas pandemik di ruang runcit, titik sentuhan fizikal telah menjadi penting kepada strategi pengembangan kami. Pembukaan cawangan kami di Pulau Pinang akan melambangkan satu lagi langkah penting ke arah liputan seluruh negara.”

Untuk meraikan kejayaan yang luar biasa ini, PRISM+ melancarkan promosi eksklusif pada hari pembukaan besar-besaran yang dijadualkan pada 16 September 2023. Barangan promosi akan tersedia atas dasar ‘siapa cepat dia dapat’ sementara stok masih ada:

    • 1x PERCUMA F240n 24” 165Hz Gaming Monitor (Bernilai RM629) untuk sebarang pembelian PRISM+ Q55-QE 55” 4K Android TV pada harga RM1699 sahaja
    • 1x PERCUMA Elevate X1 Monitor Stand (Bernilai RM299) dan 1x PERCUMA Logitech G304 LIGHTSPEED Wireless Gaming Mouse (Bernilai RM119) untuk sebarang pembelian X340 PRO 165Hz 34” Ultrawide Curved Gaming Monitor pada hanya RM1599
    • X340 PRO 100Hz 34” Monitor Produktiviti Melengkung Ultrawide pada harga hanya RM1199
    • 1x PERCUMA Arc Lite Monitor Arm (Bernilai RM199) untuk sebarang pembelian X270 240Hz 27” Curved Gaming Monitor pada hanya RM999
    • Monitor Produktiviti 22” W220v pada harga RM299 sahaja
    • Logitech G304 LIGHTSPEED Wireless Gaming Mouse pada harga RM119
      sahaja

Peminat Logitech G juga akan mendapat manfaat daripada tambahan 15% daripada semua harga promosi (Maksimum satu papan kekunci, satu tetikus dan satu set kepala bagi setiap pelanggan. Sementara stok masih ada).

Queensbay Mall, Pulau Pinang: Hab Pengalaman dan Keseronokan Gaya Hidup

Queensbay Mall, pusat beli-belah terbesar di Pulau Pinang, berjanji untuk menyediakan akses yang tiada tandingan kepada penduduk pinggir bandar yang meriah di Pulau Pinang. Terletak di tengah-tengah kawasan Bayan Lepas yang dinamik, pusat beli-belah ini berdiri sebagai mercu tanda hiburan, gaya hidup dan runcit, menarik pengunjung dengan pelbagai jenama tempatan dan antarabangsa. Lokasi pusat membeli-belah yang strategik memastikan akses mudah, hanya 15-20 minit pemanduan yang singkat dari Georgetown.

Juga, bagi orang yang datang dari tanah besar, pusat membeli-belah ini terletak 3-5 minit dari kedua-dua Jambatan Pulau Pinang Pertama dan Jambatan Pulau Pinang Kedua (secara rasmi dipanggil Jambatan Sultan Abdul Halim Muadzam Shah). Sebagai destinasi membeli-belah dan percutian utama, Queensbay Mall menawarkan pengalaman yang luar biasa untuk keluarga dan individu.

Terkenal dengan peremajaan biasa tawaran gaya hidup, Queensbay Mall kekal sebagai tarikan popular bagi peruncit untuk menubuhkan kedai utama mereka atau konsep baharu untuk pasaran, termasuk cawangan PRISM+ pertama di wilayah Utara, menyediakan pembeli yang celik digital dengan yang segar dan pengalaman runcit yang menarik.

Pada pelancaran itu, pelanggan akan berpeluang untuk terlibat secara peribadi dengan rangkaian produk popular PRISM+, termasuk penambahan terbaru barisan TV Ultra Google TV Q Siri 4K QLED yang mesra bajet. Selain itu, cawangan itu juga akan membawa pelbagai jenis pameran demo terbaru Logitech G bagi perkakasan permainan di seluruh Malaysia, daripada tetikus kepada papan kekunci dan set kepala, dengan berkesan melengkapkan rangkaian monitor permainan kos efektif PRISM+, yang memuncak dalam pengalaman membeli-belah hiburan yang komprehensif .

Tags