Dron

Peminat Dron? Jom Tengok Kelebihan DJI Mini 4 Pro Yang Baharu Dilancarkan

DJI memperkenalkan DJI Mini 4 Pro.  DJI Mini 4 Pro mentakrifkan semula sempadan dron kamera mini, menandakan aras baharu untuk merakam dan berkongsi detik yang menggembirakan.

Dengan penderiaan halangan omni-directional perintisnya dan teknologi penghantaran video DJI O4 yang unggul, dron mini canggih ini memperkasakan pengguna untuk menikmati setiap pengalaman yang mendebarkan dan menyalurkan kreativiti mereka untuk momen yang tidak dapat dilupakan.

Berat di bawah 249g, Mini 4 Pro direka bentuk dengan teliti untuk ciri mudah alih. Reka bentuknya yang ringan bukan sahaja memastikan kemudahan pengangkutan tetapi juga mematuhi peraturan dron di kebanyakan negara dan wilayah, memberikan seseorang kebebasan untuk terbang tanpa halangan.

Mini 4 Pro menawarkan pengimejan termaju dengan sensor CMOS 1/1.3 inci, platform pemprosesan imej baharu dan gabungan ISO asli dwi, ​​ciri teknologi gred pawagam. Dengan apertur f/1.7, resolusi imej 48MP, video HDR 4K/60fps dan keupayaan Slo-Mo 4K/100fps, ia merakam detik-detik dalam perincian yang menakjubkan.

Dalam mod video Night Shots, piksel 2.4μm[dan algoritma pengurangan hingar yang dipertingkatkan memastikan rakaman yang jelas dan bersih walaupun dalam keadaan cahaya malap.

Mini 4 Pro meningkatkan kreativiti pengguna dengan penangkapan menegak sebenar, sesuai untuk tontonan media sosial dan telefon pintar.

Selain itu, zum video digital menguatkan penceritaan pengguna, membolehkan pembesaran foto 2x dan zum video 4x.

DJI Mini 4 Pro memastikan keselamatan melalui penderiaan halangan omni-directional, menggunakan berbilang penderia penglihatan sudut lebar dan ke bawah untuk mengesan halangan dari semua arah. Dipertingkatkan oleh Advanced Pilot Assistance Systems (APAS), dron itu termasuk ciri brek automatik dan pintasan halangan, meningkatkan keselamatan dalam penerbangan.

Nikmati sehingga 34 minit masa penerbangan, boleh dilanjutkan kepada 45 minit yang mengagumkan dengan Intelligent Flight Battery Plus.

Harga dan Ketersediaan

Pengguna boleh dapatkan DJI Mini 4 Pro mulai hari ini di Kedai Rasmi DJI, Shopee dan Lazada.

Untuk maklumat lanjut mengenai semua informasi ciri, aksesori dan keupayaan baharu, sila lawati https://www.dji.com/mini-4-pro