Cinta Laura bukanlah nama asing dalam dunia hiburan antarabangsa. Bintang kelahiran dari Indonesia ternyata begitu serius dengan minatnya dalam dunia fesyen. Terkenal dengan penampilannya yang cukup berani dan seksi,  dia berkesempatan ke Amerika untuk menghadiri New York Fashion Week.

Details — Loving the bag and jacket! ✨

A post shared by Cinta Laura Kiehl (@claurakiehl) on

Di sana, Cinta Laura dapat menyaksikan barisan para pereka terkenal memperlihatkan rekaan baju mereka. Lebih menarik di tempat yang sama, dirinya bertemu dengan Selena Gomez.

Trying to act candid in the golden hour. 😋 📸: @catchmeifyoucandice_

A post shared by Cinta Laura Kiehl (@claurakiehl) on

Walaupun hanya sekejap, Cinta Laura sempat berbual dengan bekas kekasih Justin Bieber tersebut. Ia sempat dirakam dalam Instagram Story milik Cinta. Cinta Laura dan Selena Gomez terlihat akrab, seolah-olah seperti teman yang dah lama tak jumpa. Dengan muka ramah, Selena pun terlihat senang dapat berbicara dengan Cinta.

Selepas dapat berbual ringkas dengan bintang popular ini, Cinta Laura pun menyelipkan kata, “See you tomorrow”, yang dijawab Selena Gomez, “Yeah, we’re gonna having fun.” “Yeah, I’ll see you soon, bye,” tambah Cinta dan berlalu.

Sumber IG Cinta Laura

 

0
like
0
love
0
haha
0
wow
0
sad
0
angry

Komen Anda

Previous articleSiapa Sangka, Anak Zarina Zainudin Nikah Dengan Pewaris Sultan Perak
Next articleKreatif! Selendang Vivy Yusof Inspirasi Dari Kuih Tradisional
Iskandar Lee
Menceburi dunia hiburan lebih 10 tahun dan suka fesyen. Terbiasa untuk mengkritik tentang kehidupan selebriti.