Seperti penyanyi Mariah Carey tidak dapat menahan hasratnya untuk terus bermesra dengan kekasih Bryan Tanaka. Tak peduli meski tengah di tempat umum, Mariah terus menunjukkan kemesraan mereka.

IKLAN
View this post on Instagram

#DateNight

A post shared by Bryan Tanaka (@bryantanaka) on

Jika sebelum ini, Mariah sering tampil dengan pakaian yang agak seksi sehingga menampakkan tubuhnya begitu gempal, namun kini tidak lagi. Ternyata Mariah nampak lebih langsing dan anggun.

Penyanyi lagu ‘I don’t’ tersebut bahkan terlihat begitu mesra dengan kekasihnya merupakan seorang penari profesional. Mariah Carey kelihatan menikmati malam yang romantik dengan Bryan Tanaka pada hari Selasa yang lepas. Makan malam itu dirancang di Steakhouse Mastro di Beverly Hills.

BACA  Kerana Blackpink, Shopee Dipanggil Oleh Jabatan Perlindungan Anak Indonesia

Skirt Tersingkap

Ada beberapa momen yang tertangkap di lensa kamera tatkala Briyan cuba membetulkan skirt yang dipakai oleh Mariah. Skirt Mariah yang terlihat ternaik ke atas telah dibetulkan oleh Bryan, dan kemudian mereka berdua berjalan sambil tersenyum.

Sebelum ini Mariah Carey dikhabarkan putus hubungan dengan kekasihnya, Bryan Tanaka. Sumber lainnya, mengatakan bahawa Bryan Tanaka merasa cemburu dengan hubungan Mariah Carey yang masih sangat baik dengan mantan suaminya, Nick Cannon. Namun ternyata cinta mereka berdua kini masih Utuh. Agaknya Mariah tak sanggup nak tinggalkan anak ikan sekacak begini!

Sumber The Sun