Kantoi! Batman Dalam ‘Justice League’ Suka Blackpink

243

Blackpink, girlband pendatang baru muncul pada tahun 2016 yang lalu, berhasil mengukir nama di industri hiburan di Korea Selatan. Popularitinya telah dikatakan hampir sama dengan seniornya, iaitu 2NE1.

Setelah berjaya dengan “Boombayah” dan “Whistle, Blackpink kembali dengan karya terbarunya, “As If It’s Your Last”. Lagu yang dikeluarkan pada 22 Jun 2017 itu membuat pendengar jatuh cinta.

“As If It’s Your Last” menjadi deretan lagu ternama iTunes Worldwide Singles Charts di 18 negara, dari Argentina hingga Turki.

Kini, peminat Blackpink yang dinamakan BLINK heboh dengan muzik video “As If It’s Your last” yang tampil di salah satu adegan di Justice League. Orang ramai pun hangat memperkatakan di media sosial, menurut ALLKPOP, Khamis (2/11/2017).

BACA  [REVIEW] Ini Semua Sebab Annabelle! 6 Roh Jahat Ini Berkeliaran dalam Filem

Peminat Bangga

Dalam teaser Justice League, terlihat watak Bruce Wayne (dibawa oleh Ben Affleck), watak Batman, tengah termenung di dalam markasnya. Tak sangka, video “As If It’s Your Last” ketika Blackpink tengah menari berada di belakangnya.

Tanggapan bernada positif pun memenuhi media sosial. Sebagai peminat Blackpink yang disebut BLINK, mereka bangga menyaksikan video tersebut.

Ada juga yang menyebut, Batman merupakan salah satu peminat setia Blackpink. Ketika tak bertugas menjaga kedamaian, Batman akan mendengarkan lagu Blackpink.

Apa salahnya Batman pun suka Kpop. Comel je kan?

Sumber ALLKPOP