Aktor Hollywood Sylvester Stallone dituduh memperkosa gadis di bawah umur. Kejadian itu terjadi pada tahun 1990, di pejabat Sylvester di Santa Monica.

Sudah terjadi pada 27 tahun lalu dan seharusnya sudah tidak dibangkitkan lagi menurut undang-undang Santa Monica. Namun belum diketahui adakah pihak polis akan menyiasat kestersebut.

Namun, menurut laporan TMZ, Sylvester Stallone telah menghabiskan waktu bersama dengan wanita tersebut selama tiga hari pada 1987, ketika dia melakukan pergambaran untuk sebuah filem di Israel.

Selain itu, Sylvester Stallone juga mengaku tak pernah bertemu dengan wanita tesebut di tahun 1990.

Ini bukan tuduhan pertama bagi Sylvester Stallone mengenai kes pelecehan seksual terhadap wanita. Sebulan lalu, bintang filem Rambo itu dituduh telah memaksa seorang remaja 16 tahun untuk melakukan threesome dengannya. Kejadian tersebut terjadi pada 1986.

Namun jurucakap Sylvester Stallone, Michelle Bega membantah tuduhan tersebut.

“Ini adalah ceritapalsu. Tidak ada yang pernah tahu kejadian tersebut sehingga ia adi tular hari ini, termasuk Sylvester Stallone. Stallone tidak pernah menghubungi sesiapa pun tentang kes hal ini,” kata jurucakap itu.

Namun PA Sylvester Stallone, Marty Singer, mengatakan wanita tersebut hanya mereka cerita. Pihaknya juga meminta polis untuk memeriksa wanita tersebut karena telah mereka-reka cerita tidak benar.

Sumber Complex

Artikel SebelumnyaTulang Belakang! 5 Pembantu Peribadi Artis Ini Paling Popular Di Malaysia
Artikel SeterusnyaGara-gara Bella Didakwa Hamil, Engku Emran Tutup Ruangan Komen
Gosip Selebriti sememangnya sudah menjadi sebahagian dalam hidup saya. Tak hairanlah jika selebriti hubungi saya untuk reka cerita gosip. Cerita sahih lebih diutamakan.