Featured, Gaming, Telefon

Hati-Hati! 3 Permainan ‘Smartphone’ Ini Dijamin Buatkan Anda Kecewa

Pelbagai cara untuk menghilangkan rasa penat. Dari berjalan-jalan, menonton TV, hingga bermain game. Setiap game memiliki ciri khas unik dan cara main berbeza. Namun, bagaimana jika game yang dimainkan justeru membuat pemainnya berasa kecewa? Setidaknya, ada tiga game yang boleh membuatkan anda tertekan dan emosional.

YouTube video

1. Line Runner 2

Game ini menguji kepantasan dan ketangkasan tangan pemain. Dengan konsep endless runner, pemain hanya perlu meluncur dan melompat sambil mengumpulkan point dan koin yang tersebar di tiap level.

Siapa sangka, di balik cara bermain yang sederhana, game ini sering membuat pemainnya kesal. Alasannya adalah halangan yang muncul tiba-tiba. Ketika pemain tidak bersedia dengan halangan itu, permainan akan berakhir.

YouTube video

2. Mr. Flap

Diadaptasi dari Flappy Bird, Mr. Flap dijamin akan membuat gamer berasa berang atau geram. Pemain diharuskan untuk mengelak dari rintangan yang berputar makin cepat dan menghadapai setiap levelnya, game ini akan membuat kepala anda jadi pening.

YouTube video

3. Strange Adventure

Bagi anda  yang sudah tidak asing lagi dengan game Super Mario Bros pasti mengenali permainan dan rekan level di game Strange Adventure. Seperti Mario, kamu diminta untuk menyelamatkan sang putri pujaan dengan melepasi berbagai halangan yang kadang-kadang tidak masuk akal. Uniknya, game ini menampilkan salah satu karakter dari meme popular iaitu Derp dan Derpina. Bagaimana? Mahu Cuba?

Sumber Liputan 6