Masih lagi hangat membicarakan mengenai status jantina sebenar usahawan kosmetik, Nur Sajat Kamarulzaman. Terdahulu, Sir Azri atau lebih dikenali sebagai Papagomo telah mencabar Sajat dan teman lelakinya, Coach Yin untuk bersemuka serta memberitahu kepada rakyat Malaysia mengenai status jantina nya.

Sajat Diberi Keistimewaan?

Lantaran itu, pihak JAKIM telah mengaturkan pertemuan dengn Sajat yang menurutnya adalah satu sesi perkenalan di antara mereka.

Malah Sajat turut menganggap pertemuan itu berlangsung dengan positif namun dirahsiakan bentuk penyelesian di antara kedua belah pihak itu. Hal tersebut juga menarik perhatian bekas anggota VE, Damian Mikhail yang mepersoalkan pertemuan itu seperti sesuatu yang mencurigakan.

BACA  Kerana Lamborghini! Nur Sajat Dapat Ugutan Dari Netizen

Minta Maaf Kepada Rakyat Malaysia

Tambah Damian di Instagramnya dia turut berasa kecewa kerana ‘golongan’ seperti ini seperti diberi keistimewaan. Katanya lagi tindakan sewajarnya harus diambil serta turut meminta Sajat untuk memohon maaf secara terbuka kepada semua rakyat Malaysia atas menyentuh sensitivi masyarakat. Apa pula kata anda?

like
love
haha
wow
sad
angry