Kelihatan bahagia di samping keluarga dan teman tersayang, jutawan kosmetik Safiey Illias telah mengadakan majlis hari jadi serta majlis Iftar Ramadhan bersama Pelajar Tahfiz dan Anak Yatim di JW Marriott Hotel, Kuala Lumpur.

Beberapa keping gambar telah dimuat naik ke dalam Instagram berkongsi kegembiraan meraikan ulangtahun kelahirannya yang memasuki usia 25 tahun.

Mencari Hidayah

Apa yang menarik perhatian kami adalah kapsyen yang ditulis oleh Safiey menerusi Instagramnya. Menurut Safiey, dia cuba mencari sedaya upaya mencari hidayah yang hilang dan dia percaya ada cara untuk mencari hidayah itu. Baginya, walaupun ada sedikit keburukkan, namun tak adil untuk menjatuhkan hukum pada dirinya.

BACA  Kagum! Neelofa Bakal Bergelar Pengasas Pusat Al-Quran

‘Tak Jumpa Di Syurga, Cari Saya di Neraka’

Safiey menambah dengan menjemput pelajar Tahfiz bersama-sama meraikan ulangtahun kelahirannya, sudah cukup buat dirinya gembira.

Dituduh Pergunakan Pelajar Tahfiz

Namun di sebalik niat murninya, ada juga netizen yang tidak bersetuju dengan apa yang dia lakukan. Seperti paparan mesej yang ditunjukkan oleh Safiey menerusi IG Stories-nya, individu ini menuduhnya mempergunakan pelajar tahfiz tersebut. Ini jawapan Safiey buat netizen tersebut.

Sungguh kuat ujian buat Safiey. Bertabahlah dan beristighfar. Nasihat boleh tapi jangan sampai menyakitkan hati orang itu. Marilah kita doakan yang baik-baik . Kita semua pun bukan sempurna di mata tuhan. Semoga Safiey dan keluarga sentiasa dirahmati Allah dalam mengejar impian dalam perniagaannya.

BACA  Lukisan Keindahan Makkah Dari Anzalna Nasir Jadi Rebutan

 

Artikel SebelumnyaJin BTS Diiktiraf Sebagai Lelaki Paling Kacak Di Asia!
Artikel Seterusnya9 Hal Terlarang Untuk Meghan Markle Selepas Jadi Isteri Putera Harry
Suka menulis untuk dikongsi bukannya dikecam.