Kehidupan bekas penyanyi cilik, Aaron Carter memang kerap dirundung masalah. Setelah ada perselisihan faham dengan abangnya, Nick Carter, dia kemudian ‘dipaksa’ menjalani rehabilitasi kerana terjebak dengan penyalahgunaan dadah.

Carter juga sempat berkelahi dengan netizen yang mengutuk perubahan tubuhnya yang terlalu kurus. Dia kembali menjadi perbincangan netizen setelah mengaku dirinya sebagai biseksual.

Pada 5 Ogos 2017, melalui Twitter, Carter mengatakan tertarik (secara seksual) kepada budak perempuan dan lelaki pada usia 13 tahun. Sekitar 4 tahun kemudian, dia melakukan hubungan seksual dengan seorang lelaki setelah beberapa kali putus dengan wanita yang menjadi kekasihnya.

Hal itu diungkapkan oleh Carter, tak lama setelah putus dengan Madison Parker.

“Aku tahu bagaimana diriku dan apa yang kuinginkan. Aku tertarik kepada lelaki dan perempuan sekaligus,” tegasnya lagi dalam sebuah wawancara.

Kembali Sihat Dan Semakin Kacak

Pada tahun yang sama, Aaron  mengalami eating disorder yang membuat berat badannya turun secara. Untuk menyembuhkan masalahnya, Aaron pun menjalani rawatan di pusat rehabilitasi Alo House, yang terletak di Malibu, California selama 2 bulan.

Penampilan Aaron kini memang lebih berisi. Tak lagi kurus kerempeng, dia berjaya menaikkan berat badannya 20 kilogram hanya dalam 50 hari sahaja. Berikut penampilannya sekarang yang semakin kacak.

Selain eating disorder, Aaron juga menderita dysmorphia iaitu tidak yakin dengan bentuk badan sendiri. Kerana malu dengan bentuk tubuhnya, Aaron selalu mengedit fotonya terlebih dulu untuk terlihat lebih berisi, sebelum dimuatnaik di media sosial.

Difahamkan, untuk kembali pulih, Aaron melakukan detox, dan dari situ beratnya bertambah sekitar 1 kilogram setiap hari.

SUMBERPeople
Artikel Sebelumnya[REVIEW] The Whispering Padat Dengan Elemen Seram!
Artikel SeterusnyaTravel Solo Sebab Putus Cinta? 5 Aplikasi Ini Anda Patut ‘Download’
Suka menulis untuk dikongsi bukannya dikecam.