“Abdullah nama ayahnya, Aminah ibundanya…” sudah tentu anda ingat dengan potongan lirik lagu tersebut kan? Ya, lagu yang dinyanyikan oleh seorang anak kecil berhijab bersama temannya ini kini pasti sering terngiang-ngiang di telinga netizen di Indonesia malah di Malaysia juga.

IKLAN
View this post on Instagram

Menurut kalian ini menghibur ngga??

A post shared by Davina Natasya Syawaliah (@davina_tasya) on

Bukan sahaja kerana lagu tersebut mengingatkan kita akan lagu masa kecil, namun video tersebut terus viral gara-gara lucunya reaksi dua anak kecil tersebut yang terkejut gara-gara ada bunyi petir di luar.

BACA  Bakal Saman! Linda Rafar Tuntut 100 Orang Buat Permohonan Maaf

Kedua-duanya pun semakin viral saat ramai yang menggunakan foto mereka untuk dijadikan bahan jenaka. Tapi siapa sebenarnya kedua-dua anak tersebut? Dua anak itu, yang memakai hijab bernama Davina manakal si kecil bernama Entri.

Kedua-duanya berasal dari Garut, Jawa Barat. Kini mereka semakin viral setelah diundang oleh stesyen TV swasta baru-baru ini. Walaugaimanapun, secara realitinya kedua-dua adik beradik ternyata nampak lucu. Beriklut beberapa foto seharian Davina dan Entri.

Namun ramai yang tak tahu mereka berdua sebenarnya bukanlah adik beradik tetapi kawan sejiran rumah. Tapi muka mereka berdua mirip kan?

BACA  [VIDEO] Awi Rafael Sebak Ziarah Pesakit Kanser Tulang