Nama Reino Barack sedang banyak dikaitkan dengan penyanyi Syahrini. Selepas putus dengan aktres popular Luna Maya beberapa waktu lalu, Reino Barack disebut-sebut sedang akrab dengan  artis mewah, Syahrini.

Banyak spekulasi mengatakan bahwa Reino Barack memiliki hubungan istimewa dengan Syahrini. Apalagi, beberapa waktu lalu diketahui bahawa Reino Barack telah hadir menyaksikan konsert tunggal Syahrini.

Foto: Tribun

Terkait berita tersebut, Reino Barack memberikan penjelasannya kepada media tempatan.  Reino Barack mengakui dirinya memang sedang dekat dengan Syahrini.

“Sebetulnya sah-sah saya boleh dekat dengan sesiapapun. Saya sudah single. Kalaupun memang dia (Syahrini), dia single, bukan isteri orang. Saya juga bukan suami orang, jadi sebetulnya ya bukan urusan siapa-siapa pun. Urusan saya. Apalagi bukan urusan mantan saya juga. Kecuali, merebut atau apa itu beza cerita tapi kan ini tidak, memang sudah jelas,” kata Reino Barack kepada Liputan6.com.

Foto: Viva

Reino Barack membantah jika disebut Syahrini menjadi orang ketiga dari kandasnya hubungan Reino Barack dengan Luna Maya.

“Sedihnya, sekarang banyak berita tanpa fakta, seolah-olah ada orang ketiga. Tak ada kaitan sebenarnya. Kan sudah putus hubungan sudah lama,” kata Reino Barack.

SUMBERLiputan6
Artikel SebelumnyaTinggal Kenangan! Tiada Lagi Nama Nur Sajat Di Instagram
Artikel SeterusnyaWalaupun Sakit Strok, Datuk Eina Azman Bakal Bernikah Lagi
Suka menulis untuk dikongsi bukannya dikecam.