Usahawan kosmetik popular Safiey Illias terlibat dalam kemalangan membabitkan kereta miliknya jenis BMW jeni i8 Coupe dalam satu kejadian kelmarin. Menerusi entri Instagramnya, Safiey berkongsi beberapa keping gambar kereta miliknya yang mencecah RM1.2 juta itu remuk teruk pada bahagian depan.

IKLAN

Safiey juga menganggap kejadian yang berlaku tersebut sebagai satu ujian buat dirinya. Dalam keterangannya di Instagram, sebelum kemalangan dia ada berniat untuk memotong kemaluan, namun dia merasakan mungkin ini balasan Allah kepadanya.

“Lain kali nk beli kete baru jgn sebut depan kereta lama . Nanti dia merajuk. Mungkin ini balasan Allah kepadaku kerana mahu nak potong kemaluan . Ampunkan aku ya Allah” – katanya di Instagram.

Kami juga berharap Safiey melupakan hasratnya untuk menjadi wanita tulen dengan memotong kemaluan. Safiey yang sebelum ini terkenal kerana ingin berubah menjadi lelaki, dikhabarkan akan terus kekal dengan keputusannya untuk kembali menjadi mak nyah. Doakan yang baik-baik aja!

BACA  Izzue Islam & Awin Nurin Ingin Timang Cahaya Mata Tahun Ini?
Artikel SebelumnyaWow! Alicia Amin Sekali Lagi Jadi Model Tanpa Pakaian
Artikel Seterusnya“Goyang” Dari Ezlynn Tampilkan Sesuatu Yang Berbeza
Gosip Selebriti sememangnya sudah menjadi sebahagian dalam hidup saya. Tak hairanlah jika selebriti hubungi saya untuk reka cerita gosip. Cerita sahih lebih diutamakan.