Pasangan bintang Hollywood Miley Cyrus dan Liam Hemsworth nampaknya kini sedang meniti kebahagian sebagai suami isteri. Kedua-duanya baru saja melangsungkan pernikahan dan khabarnya, saat ini Miley sedang mengandung anak dari Liam.

Miley Cyrus memang sangat menjaga rapi perihal kisah hubungannya dengan Liam. Terutama setelah drama putus sambung yang mereka lalui, namun keputusan mereka menikah di akhir tahun 2018 disambut baik oleh peminatnya.

Menurut Dailymail, berita kehamilan yang tersebar ini ekoran sebuah foto di ambil oleh paparazzi. Dalam foto ini nampak perut Miley yang biasanya rata terlihat lebih besar. Foto ini ditangkap oleh paparazzi di Miami pada 9 Januari lalu.

Akun media sosial Miley pun diserbu ucapan tahniah dari peminat. Menafikan berita yang ditujukan padanya, Miley pun menulis sebuah tweet. Kali ini membalas dengan sebuah meme dan cuitan bernada sarkastik.

“Aku tak mengandung (egg-xpecting) tapi gembira rasanya (egg-celent) mendengar semua orang ‘bahagia untuk kami’, kami juga bahagia! Teruja (egg-cited) untuk (jalani) babak baru hidup kami. Sekarang semuanya boleh tinggalkan aku dan kembali memandang si telur,” tulis Miley dengan nada sarkastik.