Adik kandung Julia Perez, Della Wulan Astreani, menjalani pemeriksaan di Pusat Subdit V Cyber Crime Ditreskrimsus Polda Jatim, Rabu (6/2/2019). Wanita yang akrab disapa Della Perez itu diperiksa sebagai saksi terkait kes terlibat dengan pelacuran.

Walaupun dirinya di dakwa tidak terlibat dalam perniagaan pelacuran online, Della Perez mengaku agak marah dan kesal sekaligus malu kerana nama Perez yang sinonim dengan nama kakaknya, mendiang Julia Perez, kini sedikit tercoreng.

“Marah sebenarnya. Kerana, itu nama besar yang kakak aku bangunkan sejak berkecimpung dalam dunia seni. Jadi, aku menangis  di situ,” kata Della Perez.

Della Perez juga mengaku masih terhutang budi dengan Julia Perez. Della merasa belum sempat membalas kesemua kebaikan Jupe semasa hidup.

Mendiang Julia Perez

“Yang kedua, saya juga masih banyak berutang budi dengan kakak saya. Aku menangis gara-gara itu saja. Kasihan kalau kakak saya tahu,” ujarnya.

Terdahulu, Penyidik Subdit V Cyber Crime Ditreskrimsus Polda Jatim terus mendalami kes pelacuran online yang melibatkan ratusan artis dan model serta sudah menetapkan empat “Mak Ayam” sebagai suspek utama.

Polis sudah melayangkan surat panggilan kepada lapan artis, termasuk Della Perez.