Pemain badminton kebangsaan Indonesia, Jonatan Christie telah dikejutkan dengan sebuah video panas yang tengah tular di media sosial.

IKLAN

Kejadian terkaitnya nama Jonatan itu bermula dari sebuah akaun twitter yang mengeluarkan beberapa nama artis popular yang terlibat dalam sebuah video panas.

Dalam senarai nama tersebut ada nama Jonatan Christie. Netizen pun kemudian menjumpai sebuah video seorang lelaki yang didakwa sebagai Jonatan Christie dalam keadaan bogel sambil melakukan masturbasi.

BACA  Peminat Terkejut Zila Seeron Kembali Buka Tudung!

Meski begitu, ramai netizen yang percaya jika lelaki di dalam video tersebut bukanlah Jonatan Christie.

Sama seperti artis-artis yang terbabit dengan isu panas ini, Jonatan juga tidak memberikan klarifikasi apa-apapun. Namun tuduhan itu dibantah terus oleh bapa Jonatan Christie.

Bapa Jonatan Christie tersebut membantah bahawa seseorang yang ada di video tersebut bukanlah Jonatan Christie. Lebih lanjut dia mengatakan bahawa video tersebut boleh saja dihasilkan dari suntingan.

“Saya yakin dan pastikan itu bukan. Saya seratus persen itu dalam arti mungkin bisa editan bisa apa. Dan saya yakin itu seratus persen tidak mungkin,” kata Ayah Jonatan Christie seperti yang dipetik dari Suara.com.

BACA  Netizen Anggap Safiey Ilias Sebagai Kedekut?

Pemain badminton yang akrab disapa Jojo itu nampaknya tengah sibuk mempersiapkan diri bertanding dalam Kejuaraan Asia 2019 (Badminton Asia Championships 2019) yang berlangsung pada 23-28 April 2019.

Sebelum ini di laman Instagram, TC Candler pernah memasukkan nama pemain Jonatan Christieย menjadi salah satu calon untuk โ€˜The 100 Most Handsome Faces 2018โ€ฒ atauย wajah paling kacak di dunia untuk tahun 2018.

Artikel SebelumnyaGoodKredit Malaysia Merupakan Pinjaman Jangka Pendek Untuk Rakyat
Artikel SeterusnyaLiaoning Kapal NAVY Pembawa Jet Pejuang Yang Pertama Di China
Gosip Selebriti sememangnya sudah menjadi sebahagian dalam hidup saya. Tak hairanlah jika selebriti hubungi saya untuk reka cerita gosip. Cerita sahih lebih diutamakan.