Kekasih bintang bola sepak dunia Cristiano Ronaldo, Georgina Rodriguez baru-baru dilihat begitu seksi dan menggoda tatkala menjalani profesinya sebagai model. Lagi-lagi dia dipilih sebagai model pakaian dalam atau bikini.

Kecantikan dan keseksiannya semakin menyala di depan kamera. Tak hairan jika model seksi berusia 25 tahun ini kerap mendapat tawaran fotografi. Terbaru, Georgina Rodrigues telah dilamar oleh jenama pakaian dalam dari Italy, Yamamay untuk dijadikan sebagai modelnya. Lihat gambar-gambar di bawah ini yang diambil dari instagram Yamamay.

Tak hanya Georgina, sang kekasih, Cristiano Ronaldo juga pernah menjadi model merek pakaian dalam terkemuka ini.

Nafi Dah Bertunang

Sehingga hari ini Ronaldo belum menunjukkan tanda-tanda untuk melamar kekasihnya, Georgina Rodríguez, meskipun keduanya sudah dikurniakan seorang anak perempuan. Fakta itu diungkap Georgina dalam wawancara terbarunya dengan The Sun.

Georgina, 25 tahun, membantah berita yang selama ini tular bahawa pasangan ini sudah bertunang.

BACA  5 Selebriti Lelaki Ini Kini Sedang Sibuk 'Buat Badan'

“Setiap pasangan ingin bernikah dan saya sendiri sangat menginginkannya. Saat ini kami memiliki keutamaan dan banyak tanggung jawab, walaupun di masa depan akan sangat luar biasa untuk menjadi isteri Cristiano,” katanya