Selepas sahaja bercerai dengan isterinya, Bella Astillah ekoran kontroversi panas melibatkan dirinya mula tersebar, pelakon Aliff Aziz telah mengambil keputusan untuk menutup ruangan komen laman Instagram miliknya.

Buka Ruangan Komen Instagram 

Biarpun ketika kontroversi tersebut masih hangat diperkatakan, Aliff terus mengemaskini Instagram nya dengan ulasan produk yang dibuatnya. Sehinggalah semalam, pelakon itu akhirnya memuatnaik gambarnya dan turut membuka ruangan komen laman sosial tersebut.

View this post on Instagram

In life you never lose. Either you win or you learn.

A post shared by Aliff Aziz (@aliffaziz91) on

Balas Dengan Nada Positif 

Berdasarkan carian kami terkini, rata-rata netizen mula membanjiri ruangan komen tersebut dengan pelbagai reaksi dan pandangan. Meskipun terdapat segelintir yang mengecam tindakannya sebelum ini, tidak kurang juga ada yang memberi nasihat serta berharapkan agar Aliff belajar dari kesilapan.

BACA  Hebat! Ddu-Du-Ddu-Du Blackpink Cipta Sejarah Muzik Dunia

Seperti akur dengan kecaman yang diterima, pelakon itu membalas komen-komen tersebut dengan nada positif. Aliff dan Bella disahkan bercerai talak satu pada 16 Mei lalu dan hasil perkongsian hidup mereka dikurniakan seorang anak Mohamad Ayden Adrean, 2.