“Alhamdulilah, Sekarang Kami Adalah Keluarga Yang Bahagia”- Oksana Voevodina

3.6K

Isteri kesayangan Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V, Rihana Oksana Petra atau lebih dikenali dengan nama Oksana Voevodina melahirkan rasa terharu di atas ucapan selamat yang diberikan oleh peminat kepada dirinya.

View this post on Instagram

Kepada semua pengikut pengikut saya yang dihormati, jutaan Terima Kasih diucapkan ke atas komen-komen anda. Saya amat senang hati apabila membaca ucapan ikhlas dari anda semua. Kehidupan kami telah berubah sejak anak comel ini dianugerahkan kepada kami suami-isteri dan membawa bersamanya kasih sayang dan cinta. Alhamdulillah, sekarang kami adalah keluarga yang bahagia dan sifat kekeluargaan adalah penting dalam kehidupan kita semua. Oleh itu, diharap kita sama-sama menjaga keluarga kita dan juga satu sama lain. Dan semoga kita dan ahli keluarga kita terus sihat sejahtera dan sentiasa dilindungi dan dirahmati Allah swt. Dear Followers! Thank you for your warm kind comments. I am very pleased to read your congrats. Our life has changed since this little cute bunny came to our world. He came here to be give love and to be loved. When one person starts to take care of another one more than about himself, love turns into a family. Family and children are the most important things in this life. Take care of each other. Дорогие подписчики! Спасибо за ваши тёплые слова. Мне очень приятно читать ваши поздравления. Наша жизнь изменилась с появлением этого маленького человечка, который пришёл в этот мир дарить любовь и быть любимым. Когда каждый начинает заботиться о другом больше, чем о самом себе, любовь перерастает в семью. Семья и дети – это смысл жизни. Берегите друг друга.

A post shared by Rihana Oksana Petra (@rihanapetra) on

Menerusi kenyataan di akaun Instagram miliknya sebentar tadi, Oksana mengucapkan terima kasih kepada peminat selain bersyukur dengan kelahiran anak sulungnya bernama Tengku Ismail Leon Petra Tengku Muhammad V Faris Petra yang dilahirkan pada 21 Mei 2019.

“Kepada semua pengikut pengikut saya yang dihormati, jutaan Terima Kasih diucapkan ke atas komen-komen anda. Saya amat senang hati apabila membaca ucapan ikhlas dari anda semua. “- tulisnya dalam Bahasa Melayu.

Oksana turut meluahkan rasa bahagianya selepas melahirkan bayi ini yang telah mengubah kehidupannya.

“Kehidupan kami telah berubah sejak anak comel ini dianugerahkan kepada kami suami-isteri dan membawa bersamanya kasih sayang dan cinta”- kongsinya.

Selain menzahirkan rasa bersyukur, Oksana menasihati semua pengikutnya supaya bersama-sama menjaga keluarga dan berdoa sentiasa dilindungi Allah swt.

“Alhamdulillah, sekarang kami adalah keluarga yang bahagia dan sifat kekeluargaan adalah penting dalam kehidupan kita semua. Oleh itu, diharap kita sama-sama menjaga keluarga kita dan juga satu sama lain. Dan semoga kita dan ahli keluarga kita terus sihat sejahtera dan sentiasa dilindungi dan dirahmati Allah swt.”

Dalam pada itu, ruangan komen posting itu dihujani dengan ucapan tahniah dan dilihat Oksana ada membalas beberapa komen dari pengikutnya.