Lama tak dengar kisah penyanyi Hollywood, Mariah Carey yang terkenal suara whistle nya. Alih-alih, namanya kembali hangat diperkatan selepas sebuah video yang tersebar menunjukkan dia terlihat melakukan tarian lucah dengan kekasihnya Bryan Tanaka.

Video panas yang diperoleh secara eksklusif oleh DailyMailTV, diambil di dalam Hotel D’Angleterre di Copenhagen, Denmark, pada Mac 2016 ketika penyanyi itu berada di negara itu untuk konsert. Apa yang lebih mengejutkan, pada waktu yang sama, Carey baru saja 3 bulan bertunang.

Dalam klip video yang dirakam menggunakan telefon pintar, Carey yang berpakaian seksi terlihat bergeselan dengan kekasih itu atau lebih mesra digelar ‘Anak Ikan’. Tanaka  yang dilihat dalam keadaan mabuk tersandar di kerusinya dengan T-shirt putih ditarik sehingga paras dada. Perghh! dah macam dalam video porno pulak!

Aksi Tanaka, 36, dilihat sangat menghairahkan sehinga dia cuba menarik skirt penyanyi berusia 49 tahun itu sambil menari dengan aksi seks, malah sesekali Tanaka menyentuh paha atasnya ketika dia melakukannya.

Memetik dari Dailymail, difahamkan ketika video ini dirakam, Carey masih menjadi tunangan Packer, 51. Pada Januari 2016, Mariah Carey mengikat tali pertunangan dengan seorang jutawan berasal Australia, James Packer.

Hubungan itu akhirnya putus pada Oktober 2016 dan Packer sekarang difahamkan kini sedang bercinta Kylie Lim, sosialita yang berasal dari New York.

Sebelum ini Carey dikhabarkan putus hubungan dengan Tanaka. Sumber lainnya, mengatakan bahawa Bryan Tanaka merasa cemburu dengan hubungan Mariah Carey yang masih sangat baik dengan mantan suaminya, Nick Cannon.

View this post on Instagram

You are an angel sent from above. 🤟🏼

A post shared by Bryan Tanaka (@bryantanaka) on

Namun ternyata cinta mereka berdua kini masih Utuh. Agaknya Carey tak sanggup nak tinggalkan anak ikan sekacak begini!

Seperti yang diketahui, Carey dan Tanaka saat ini sedang mengikuti tour konsert di Eropah.