Ada sahaja cerita mengenai usahawan terkenal, Nur Sajat Kamaruzaman. Sejak dikenali, setiap gerak geri dan perkembangan terkini beliau pasti menjadi perhatian netizen.

Cuba Buktikan Dirinya Seorang Perempuan

Sejak dari dahulu lagi, Sajat cuba buktikan bahawa dirinya adalah seorang perempuan. Walaupun dilahirkan sebagai khunsa, menurut Sajat sifat dan fizikalnya lebih ke arah perempuan. Malah tidak dinafikan, penampilannya yang begitu bergaya dan cantik saling tidak tumpah seperti seorang wanita sejati.

Tunjuk Darah Haid Di Instagram

Dek kerana terlalu ingin membuktikan kepada netizen di luar sana bahawa dirinya adalah perempuan, Sajat teruk dikecam di laman sosial. Semuanya gara – gara beliau memuat naik sekeping gambar darah kotor (haid) di Instagram.

Jijik dan meloyakan! Itulah rata – rata komen yang diterima oleh beliau di laman sosial. Sedar akan perkara itu, Sajat bertindak memadam gambar tersebut namun masih hangat diperkatakan oleh netizen.

Bakal Berkahwin tahun hadapan

Dalam perkembangan lain, Sajat mengaku telah bersedia untuk mendirikan rumah tangga dan merancang untuk berkahwin pada tahun hadapan. Terkini, pemilik Nur Sajat Aesthetic ini dikatakan sedang berkawan rapat dengan seorang jurulatih kecergasan yang dikenali sebagai Coach Yin.

0
like
0
love
1
haha
0
wow
0
sad
0
angry

Komen Anda

Previous articleIzara Aishah Milik Adib Khalid November Ini
Next article3 Ahli Tidak Sambung Kontrak, Girl’s Generation Dibubarkan?
Khai Azfar
Writes to Express Not to Impress