Tak boleh dinafikan, menjadi seorang selebriti memang tak cukup jika hanya mempamerkan dan kemampuan saja. Penampilan yang menawan tentu juga akan menjadi daya tarikan tersendiri bagi setiap selebriti. Tak hairan selebriti ini rela melakukan apa sahaja demi memiliki tubuh ideal. Mulai dari senaman, diet seimbang, hinggalah menghindari gaya hidup yang tidak sihat.

Gara-gara punyai tubuh yang seksi, deretan selebriti Malaysia di bawah ini kerap dianggap sebagai body goals-nya para wanita masa kini. Nak lihat gambar-gambar selebriti ini? Mari lihat senarai selebriti berikut ini yang dirangkumkan oleh hangat.com;

Sharifah Sakinah

Siapa yang tak kagum kalau melihat penampilan Sharifah Sakinah? Ibu kepada seorang anak ini dipercaya sebagai brand ambassador dari jenama sukan terkenal Adidas.

Zahida Rafik

Walaupun sudah agak berusia, artis ini tak hanya popular dengan lakonan tapi juga dikenali kerana bentuk tubuhnya yang seksi. Tak hairan jika ia kemudian dijuluki sebagai body goals-nya wanita-wanita diluar sana.

Atilia Haron

Tak cuma sibuk dengan dunia nyanyian, Atilia juga sangat aktif melakukan berbagai macam senaman termasuk Yoga. Tak hairan anak perempuan Salamiah Hassan ini memiliki bentuk tubuh yang mengagumkan.

Ainul Aisyah

Sering mencetuskan kontroversi dengan pakaian seksi, penampilan Ainul justwru semakin mencuri perhatian. Ramai netizen dan pengikutnya yang memuji tubuh bintang filem ini layak dijuluki body goals-nya para wanita.

Yasmin Hani

Pengacara dan model popular di Malaysia,ini juga memiliki body goals. Di usianya yang semakin meningkat  tetap memiliki bentuk tubuh yang diidamkan banyak wanita.

Kila Fairy

Kalau sebut pasal body goals, rasanya ada yang kurang kalau tak senaraikan nama artis seksi Kila Fairy. Kila memang terkenal dengan penampilannya selalu konsisten, seksi dan eksotis.

0
like
0
love
0
haha
0
wow
0
sad
1
angry

Komen Anda

Previous articleGambar Pustakawan Ini Lagi ‘Win’ Dari The Kardashians
Next article9 Gambar Halloween Harrison Ford Ini Memang Melucukan
Gosip Selebriti sememangnya sudah menjadi sebahagian dalam hidup saya. Tak hairanlah jika selebriti hubungi saya untuk reka cerita gosip. Cerita sahih lebih diutamakan.