Selebriti yang sebenarnya lelaki tapi berubah menjadi perempuan, Ashanty, Millendaru atau Millen Cyrus, suka berpenampilan persis sepertiseorang perempuan. Selain pakaian, dia juga sering membuat tutirial solekan di wajahnya. Dengan rasa yakin diri, dia yang sering nampak anggun suka pamerkan diri di media sosial milinya. Seperti baru-baru ini misalnya.

“Stay positive,” tulis Millen Cyrus dalam kapsyen gambar di Instagram, Isnin (30/10/2017). Dalam gambar itu, Millen Cyrus berpose di depan kamera dengan mengenakan busana ala-ala kemban warna hitam. Kali ini, wajahnya mulusnya dengan solekan yang natural.

Jika dilihat dada Millen, nampaknya menonjol tak ubah seperti seorang wanita. Seperti biasa ramai pula yang memberi kritikan dan ada yang kecam. Tapi sebenarnya mereka suka tatap gambar Millen ni.

Mengimbau kembali ketika beberapa waktu lalu dia berkunjung ke sebuah bual bicara di Stesen TV di Indonesia, Millen Cyrus mengatakan bahawa ia tak pernah mengubah apa pun pada bahagian tubuhnya.

Fake lovešŸ˜“šŸ–•

A post shared by Stay PositivešŸ‘¼šŸ™ (@millencyrus) on

Betul ke? Apa-apa pun Hangat.com mengharapkan Millen lebih tabah mendengar kritikan dari Haters kerana di Malaysia, ada Nur Sajat yang tak pernah peduli dengan komen negatif netizen. Malah dia lebih berjaya dan lebih kaya sekarang.

0
like
0
love
0
haha
0
wow
0
sad
0
angry

Komen Anda

Previous articleOki Setiana Dewi Tak Boleh Bersalin Normal, Ini Alasannya
Next articleWany Hasrita Kongsi Pengalaman ‘Lagu Berhantu’
Gosip Selebriti sememangnya sudah menjadi sebahagian dalam hidup saya. Tak hairanlah jika selebriti hubungi saya untuk reka cerita gosip. Cerita sahih lebih diutamakan.