Penyanyi Taylor Swift merancang mahu hasilkan aplikasi khusus untuk para peminatnya. Aplikasi bernama The Swift Life ini dirancang akan dilancarkan pada akhir 2017.

Aplikasi seperti media sosial ini merupakan hasil kerja sama Taylor dan Glu. Developer ini sebelumn ini dikenali sebagai perniagaan yang membuat aplikasi Kathy Perry Pop dan Kim Kardashian: Hollywood.

The Swift Life sendiri akan dirilis melalui Google Play Store dan App Store. Glu menyebut aplikasi ini sebagai projek hiburan digital baru. Kehadiran The Swift Life tentunya semakin mendekatkan Taylor dengan para peminat setianya.

Aplikasi ini memiliki rekaan mirip dengan media sosial populer seperi Instagram dan Tumblr. The Swift Life menjanjikan paparan eksklusif dan akan terhubung langsung dengan Taylor.

Selain aplikasi, Taylor juga diramalkan akan merilis satu pakej emoji bernama “Taymojis”. The Swift Life akan segera dirilis dalam versi beta, sedangkan pelancarannya secara global akan dilakukan pada akhir tahun ini. Demikian seperti dilaporkan dari GSM Arena.

Sumber PhillyVoice

SHARE
Previous articleHuawei Mate 10 Pro Dengan Rekaan Paparan Skrin Super Luas
Next articlePerbandingan Harga iPhone 8 Dari Digi, Celcom Dan U Mobile
Suka menulis untuk dikongsi bukannya dikecam.