Featured, Telefon

Syarikat Dari Rusia Menambah Panel Solar Untuk iPhone X

Jika anda fikir harga iPhone X adalah mahal, syarikat ini menaikkan harga pada yang lebih mahal. Kaviar dari Rusia telah mengambil standard iPhone X dan menambah panel solar dan bingkai emas untuk menjadikan sebuah telefon premium.

iPhone X Tesla dengan panel solar di belakang untuk mengecas kuasa bateri. Menurut Caviar, pengguna hanya perlu meletakkan panel solar telefon untuk memulakan prosesnya. Walaubagaimanapun, syarikat itu tidak memaklumkan berapa lama yang diperlukan untuk mengecaj penuh. Kami menjangkakan bahawa ia akan mengambil masa yang lebih lama.

Selain daripada panel solar, telefon juga disaluti emas 24k di seluruh telefon, dan struktur aluminium telah diubah menjadi titanium. Jika tidak, spesifikasi telefon adalah sama dengan standard iPhone X.

Caviar mengatakan bahawa model itu diilhamkan oleh Elon Musk dan jika anda mempunyai impian untuk mendapatkannya, boleh dapatkannya tanpa fikir berapa harganya. Harganya mencecah 278,000 Rubles, atau sekitar RM 19,899 dan hanya 99 unit akan disediakan di seluruh dunia.

(Sumber: Caviar via GSMArena )