Foto: Mas Idayu
Featured, Acara, Selera, Trivia

20 Top Anugerah Kulinari Terbaik Di KLIA 2018!

Hari ini Malaysia Airport melancar acara tahunannya iaitu ‘KULinary Top Food Outlet Award 2018’ yang bertempat di Kuala Lumpur International Airport (KLIA), hari ini.

Program berprestige ini telah dijalankan selama tiga tahun berturut-turut, ini merupakan tahun ke tiga Malaysia Airport dengan usahasama daripada syarikat Online Food Media iaitu Fried Chillies dalam memberi anugerah kepada 20 top kulinari terbaik di KLIA dan KLIA 2 ini.

Sepertimana yang sedia maklum, KLIA merupakan hab lapangan terbesar di Malaysia dan dengan peningkatan pelancong yang hadir dan menggunakan perkhidmatan yang di sediakan di lapangan terbang ini membuatkan dunia kulinari menjadi salah satu fokus utama Malaysia Airport dalam meningkatkan peratusan pelancong dalam dan luar negara dalam menggunakan lapangan terbang Malaysia ini.

Jom kita highlight makanan-makanan yang top di lapangan terbang ni!

Foto: Mas Idayu
Foto: Mas Idayu
Foto: Mas Idayu
Foto: Mas Idayu

 

Berikut merupakan senarai Top 20 KULinary yang mendapat pencapaian dan anugerah bagi KLIA dan KLIA 2.

Foto: Mas Idayu

Coffee Sandwich Revival, KLIA. Flght Club. Fukuya @ KLIA. Grandmama’s. Mamak Nasi Kandaq, KLIA. Noodles. Old Town White Coffee. Pantai Timur. Sama-Sama Express. Bibik Heritage. Bumbu Desa. Dim Sum. Little Cafe. Popeyes. Sama-Sama Express, KLIA 2. Tampopo. The Bar. The Green Market. The Living Room. Wincaa.