Featured, Tech

20GB Percuma Untuk Pelanggan Baru Yoodo!

Yoodo? Kami percaya majoriti daripada anda sudah mengetahui apakah Yoodo apatah lagi ianya hangat diperkatakan kerana menyediakan pakej mudah alih yang terbaik!

Kenali Yoodo

Buat anda yang tidak tahu mengenai Yoodo, izinkan kami untuk perkenalkannya! Yoodo merupakan sebuah pelan mudah alih sebenar yang boleh diubah suai. Menariknya disini, anda boleh menetapkan kuota data. panggilan mahupun SMS. Yoodo juga merupakan telco digital sepenuhnya dan menggunakan rangkaian 4G LTE Celcom.

Boleh Tentukan Pelan Sendiri

Benar! Untuk pelanggan Yoodo anda cuma perlu bayar untuk data, panggilan dan SMS yang diperlukan. Cuma perlu tetapkan dan bayar.

Segala-galanya Dalam 1 Aplikasi

Memandangkan Yoodo merupakan sebuah telco digital, segala- galanya boleh dilakukan menerusi aplikasi mereka. Di aplikasi Yoodo, anda boleh :
● melakukan pengaktifan
● memilih nombor
● menguruskan sehingga 5 talian
● menikmati penghantaran percuma

Bukan itu sahaja, segala-galanya ‘cashless’ di Yoodo.  Tidak lama lagi Yoodo akan perkenalkan bayaran secara platform digital. Anda cuma perlu daftar kad debit/kredit mahupun akaun PayPal dan dapatkan pembayaran secara automatik setiap bulan. Selain itu, pilihan pembayaran melalui perbankan online juga disediakan. Nantikan kemaskini ini dari Yoodo!

Roam Like Home Yoodo

Dalam perkembangan lain, Yoodo juga kami boleh katakan sesuai untuk anda yang selalu travel! Sebab apa? Mereka mempunyai pas Roam like Home. Menerusi pas ini, anda boleh membuat panggilan, menggunakan data atau SMS dengan kadar rata di 53 buah negara .

Caranya,anda hanya perlu beli pas Roam Like Home dan gunakan pelan Yoodo tempatan anda di luar negara! Mudah bukan? Konsep membawa pelan tempatan anda ke luar negara ini adalah yang pertama di Malaysia! Maksudnya jika pelan Yoodo anda adalah 20GB data, 100 minit panggilan, anda boleh gunakan pelan tersebut di negara yang anda kunjungi dan nikmati dengan kadar rata RM10 atau RM20 sehari.

20GB Percuma

Selain itu, berita baik untuk anda ingin menjadi pelanggan Yoodo, 20GB percuma akan diberikan kepada anda. Hanya aktifkan sim Yoodo, dan anda akan menerima kredit percuma RM20. Disitu anda boleh dapatkan booster data 20GB dengan harga RM20. Tetapi perlu diingatkan promosi ini hanya sah sehingga 31 Disember 2018, jadi jangan lepaskan peluang ini ya?


Berdasarkan pakej Yoodo ini, apa yang kami boleh katakan adalah ianya sangat berbaloi! Apatah lagi dengan pelan tanpa had dan hanya bayar untuk data, panggilan dan SMS yang kita hanya
perlukan. Malah untuk merancang perjalanan ke luar negara juga begitu mudah dengan pakej Roam Like Home.

Untuk anda yang fikirkan penjimatan mungkin boleh pertimbangkan Yoodo sebagai pilihan anda. Maklumat lanjut layari : https://www.yoodo.com.my/

Tags